"Wij doen mee omdat..." - in gesprek met Maxxium

Kun je jezelf kort voorstellen?
Wij zijn Maxxium: dé distributeur van premium dranken in de retail-, horeca- en groothandelsectoren. We verzorgen de sales, marketing en distributie van de merken van onze 7 Brand Partners. Hieronder vallen enkele van de meest bekende en gerespecteerde merken in de industrie, zoals The Macallan, Lucas Bols, Jagermeister, Licor43, Passoa, Glenfiddich, Piper-Heidsieck, Hendrick’s Gin en nog veel meer.

Waarom doet Maxxium Nederland mee met de Boskalis Beach Cleanup Tour?
Vanuit onze kernwaarde ‘engage others’ voelen we ons ook verantwoordelijk voor de maatschappij waaraan we deelnemen. Met het Geef MaXXimaal project zetten wij ons jaarlijks actief in voor meerdere goede doelen, waarbij we altijd de koppeling zoeken met onze kernwaarden (always Inspire, make Impact, Engage others en Dare to).

De Boskalis Cleanup Tour sluit hierbij aan én geeft de mogelijkheid om niet alleen in geld te doneren maar ook om actief een steentje bij te dragen.

Wat zijn de belangrijkste duurzame doelen van Maxxium Nederland?
Onze “”Sustainablity Strategy” bestaat uit 5 pijlers;
- Reduce carbon emissions
- Taking care of people
- Lead by example
- Geef MaXXimaal
- Green Office

Waarom moeten mensen meedoen aan de Beach Cleanup Tour?
De Noordzee is zo dichtbij en toch weten we er waarschijnlijk onvoldoende over. Iets kunnen bijdragen in je eigen omgeving is waardevol en als je dat kunt doen met elkaar is deze kleine moeite een groot plezier.

Wat zijn jullie tips voor een schone en gezonde Noordzee?
Zorg dat je altijd het strand schoner achter laat dan dat je het aantrof!