Wij doen mee omdat
Interview met BYD
"BYD staat voor Build Your Dreams, en dat verwoordt precies waar we voor staan: het najagen van grootse dromen. Want hoe groter de droom, hoe groter de verandering die het inspireert. Wij dromen van een betere toekomst, waarin onze menselijke natuur om te willen reizen, ontdekken en bewegen in perfecte harmonie bestaat met het zorgen voor onze planeet."
Benieuwd naar het hele verhaal van BYD? Lees het hier >
Interview met La Trappe
"La Trappe houdt zich al jaren bezig met de manier waarop wij de wereld achterlaten voor toekomstige generaties. Water speelt hierin een belangrijke rol; er is tenslotte veel water nodig om bier te brouwen. Vanuit deze visie steunen wij Stichting de Noordzee om meer bekendheid te krijgen voor het belang van stilte in de Noordzee."
Benieuwd naar het hele verhaal van La Trappe? Lees verder >
Interview met EasyToys
“Bij EasyToys (EQOM Group) willen wij onze impact op het milieu zo klein mogelijk maken. Daarom nemen we deel aan de Boskalis Beach Cleanup Tour, om samen met anderen onze mouwen op te stropen en een positieve bijdrage te leveren aan het opruimen en schoonmaken van onze natuur.”
Benieuwd naar het hele interview met EasyToys? Lees het hier >
Interview met Biotherm
"Biotherm is geboren uit ‘water’ en wil zodoende iets terug geven. We geloven erin dat we meer kunnen doen dan onze impact op het milieu te verminderen."
Benieuwd naar het hele verhaal van Biotherm? Lees het hier >
Interview met Seiko Benelux
"Deelname aan de Boskalis Beach Cleanup Tour is een logische vervolgstap om zodoende ons zee-afval programma ook lokaal inhoud te geven. Zo kunnen we de Noordzee een beetje schoner en gezonder maken zodat volgende generaties er ook nog van kunnen genieten."
Benieuwd naar het hele verhaal van Seiko Benelux? Lees het hier >
Interview met Accenture
"De afgelopen jaren hebben we meegedaan aan World Clean Up day om de straten schoner te maken, maar voor komende zomer is het een logische stap ook het strand op te ruimen."
Benieuwd naar het hele verhaal van Accenture? Lees het hier >
Interview met de Van Lanschot Kempen Foundation
"Een gezonde leefomgeving is essentieel voor onze planeet en ons welzijn. Onze deelname zorgt voor actieve betrokkenheid bij het verminderen van plasticvervuiling en het beschermen van onze stranden."
Benieuwd naar het hele interview met de Van Lanschot Kempen Foundation? Lees het hier >
Interview met Mastercard
" Mastercard doet mee aan de Beach Cleanup Tour omdat we een steentje bij willen dragen aan schonere stranden. Het is een simpele maar hele effectieve manier om bij te dragen aan een gezonde Noordzee en het is ook nog eens gezelllig."
Benieuwd naar het hele interview met Mastercard? Lees het hier >
Om samen te werken aan een schonere wereld zorgt Hijman dat diverse afvalstoffen uiteindelijk weer grondstof voor een nieuw product kunnen worden. Dat maken wij voor onze klanten zo makkelijk mogelijk. Waar we leveren nemen we een aantal afvalstromen weer mee terug.
Benieuwd naar het hele verhaal van Hijman? Lees het hier >
Groen is niet alleen onze huiskleur, het kenmerkt ook ons begrip van wereldwijde ecologische en sociale verantwoordelijkheid, die we op alle gebieden omarmen. Duurzaamheid bij UNGER betekent voortdurende optimalisatie van onze processen op alle niveaus en het naleven van ethische principes.
Benieuwd naar het hele verhaal vam UngerGlobal? Lees het hier >
Interview met MSPS Groep
In 2023 hebben we het “Voor mekaar” programma geïntroduceerd waarmee we het verschil willen maken voor anderen. Met “Voor mekaar” gaan we het land in en steunen we in 2024 5 goede doelen in Nederland.
Benieuwd naar het hele verhaal van MSPS groep? Lees het hier >
Interview met iPS
iPS Powerful People is een toonaangevende organisatie voor personeelsoplossingen in alle aspecten van de maritieme, energie- en civiele industrie.
Benieuwd naar het hele verhaal van iPS? Lees het hier >
Vanuit onze kernwaarde ‘engage others’ voelen we ons ook verantwoordelijk voor de maatschappij waaraan we deelnemen. Met het Geef MaXXimaal project zetten wij ons jaarlijks actief in voor meerdere goede doelen, waarbij we altijd de koppeling zoeken met onze kernwaarden (always Inspire, make Impact, Engage others en Dare to).
Benieuwd naar het hele verhaal van Maxxium? Lees het hier >